Kundservice
Så här får du tag i kundservice
Trollhättan Energis Kundservice består av ett glatt och ambitiöst gäng som svarar på frågor och guidar dig bland våra produkter och tjänster. Du kan nå Kundservice på flera olika sätt.
Telefon: 020-89 90 00 (om du ringer från utlandet når du oss via Trollhättans stads växel: +46 520-49 50 00)
E-post: kundservice@trollhattanenergi.se
Besöksadress: Förrådsgatan 2, Trollhättan
Öppet kundservice: måndag-fredag klockan 8-16. Med anledning av Corona/Covid-19 har vi stängt för besök och ber dig att kontakta oss via telefon eller digitalt istället.
Facebook & Messenger: facebook.com/trollhattanenergi
Fakturaadress
Vi tar endast emot e-faktura – Svefaktura (inte faktura per mejl eller PDF). Svefaktura är standard för e-fakturor i Sverige. Läs mer om e-faktura här.
Organisationsnummer Trollhättan Energi AB: 556194-6921
Organisationsnummer Trollhättan Energi Elnät AB: 556686-0879
Vid e-faktura krävs GLN-nummer
Trollhättan Energi AB: 7365561946925
Trollhättan Energi Elnät AB: 7365566860875
Kalltorp Kraft HB: 7369696353528
Biogas Brålanda AB: 7365567839450
Grönt Bränsle AB: 7365591125406
Tänk på att ange referens
Observera att vi har referenskontroll och en korrekt referens måste anges i referensfältet på fakturan. En korrekt referens består i normalfallet av 4 siffror som beställaren anger.
Direktnummer:
Här hittar du direktnummer till affärs- och verksamhetsansvariga.
Vill du att vi kontaktar dig?
Fyll i formuläret och försök förklara ditt ärende så gott du kan. Vi ringer upp dig inom 24 timmar.