Vattnet avstängt
Uppdaterad: Idag 10:40
Hej. På grund av en akut vattenläcka stänger vi just nu av vattnet på Wimansgatan 1 - 7 samt Hallebergsgatan 4. Får du detta SMS är du troligtvis berörd. Felsökning pågår och vi arbetar så fort vi kan för att åtgärda felet. Nödvattentank är uppställd vid Skrällebergsvägen 7. Löpande information kommer via SMS, app och trollhattanenergi.se.
Med vänlig hälsning Trollhättan Energi